Oldal kiválasztása

SZÉPEN SZALAD A SZEKÉR, DE A  KOMMUNIKÁCIÓ NÉHA DÖCÖG?

Pörgesd fel játékkal!

Kérj egy cégedre szabott promóciós játékot, és nézd meg ügyfeleid kedvelik-e?! Ez a mi ismerkedési ajándékunk! Nem kell most mást tenned, mint a nagy lila gombra kattintva, az űrlapon megadni neved, e-mail címedet. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, hogy tényleg cégedre tudjuk szabni az ajánlatunk.

Könyörgöm, ne másolj játékot egy az egyben, mert könnyen úgy járhatsz,
mint Terence Hill, amikor Bud Spencer öltönyét vette fel!
Ha nincs játéktervezői tapasztalatod, akkor bízd szakértőre!

JÁTÉK, JÁTÉKOSÍTÁS, JÁTÉKSZERŰSÍTÉS
3 KÜLÖNBÖZŐ SZÓ, 3 KÜLÖNBÖZŐ CÉL

 

JÁTÉK

A játék közvetlen célja a szórakozás. Az üzleti életben céges rendezvények, ünnepségek kellékei, amikor semmi más célja nincs, mint hogy az ügyfelek, munkatársak jól érezzék magukat. Tipikus példa erre a karácsonyi bulikra szervezett karaoke parti, vagy játékkaszinó. Kisebb büdzséből pedig az activity, lábtenisz vagy pingpong bajnokság. Egy-egy jól eltalált játék – ami felejthetetlen élmény, ami hosszúideig beszédtéma – erősíti az elköteleződést a cég felé, akár ügyfelekről, akár munkatársakról van szó. Ezért érdemes tudatosan, a résztvevők ízléséhez, igényéhez, képességeikhez igazodva játékot választani.

JÁTÉKOSÍTÁS

Játékosításról abban az esetben beszélünk, amikor egy játékot oktatási vagy fejlesztési céllal alkalmazunk, hogy az unalmas, nemszeretem feladatok szórakoztatóbbak, ezáltal könnyebben elvégezhetőbbek legyenek, illetve a képességek fejlesztésék kiváló eszköze még felnőttkorban is a játék. Egy cég életében legtöbbször szakmai képzéseken, csapatépítő tréningeken, workshopokon találkozunk játékosítással. Ilyenek a ma divatos szabaduló szobák, melynek segítségével a kooperációs képesség feltérképezhető, és/vagy fejleszthető. Értékesítési területen a kommunikációs játékok élveznek előnyt. A megfelelően kiválasztott és alkalmazott játék során rengeteg tulajdonság, képesség megismerhető a játékosokról. Szakavatott előkészítéssel a HR számára igazi kincsesbánya lehet, de ugyan úgy alkalmas az ügyfelek partnerek jobb megismeréséhez is. Idetartoznak még a promóciós játékok, amit sajnos gyakran egymásról másolnak a cégek, pedig jogi, gazdasági és marketing kockázatot rejtenek magukban, nem is keveset. A játékosítás pontos célmeghatározást és tudatos tervezést igényel.

JÁTÉKSZERŰSÍTÉS

Divatos nevén gamification. Itt nincs játék, csak játék elemek. Egy új fogalomról és egy új tudományról van szó, aminek az alapja az alkalmazott pszichológia és a viselkedési közgazdaságtan. A játékosok, azaz az ügyfelek, partnerek, munkatársak, tanítványok viselkedésének megtervezéséről szól. Az elvárt cselevések – regisztráció, vásárlás, ajánláskérés, valaminek a megtanulása, véleménynyilvánítás, stb. – megtételének fokozásáról. Létét azoknak az online játékoknak köszönheti, amelyek elég erős függőséget tudtak kialakítani a játékosokban. Mint például, amikor a fél világ virtuális gazdálkodó volt. Megjegyzem, ez a bizonyos játék abból a szempontból különleges, hogy rengeteg nőt is beszippantott. Több viselkedéskutatónak jött a kérdés, mi okozza ezeket az erős elköteleződéseket, és hogyan lehet alkalmazni az üzleti világban. Több addiktív játék feltérképezése után, ma már több mint száz játékmechanizmus ismert, ami támogatja ezt a magas elköteleződést. A legismertebbek a pontgyűjtő kártyák, a haladásjelzők, a küldetések, a kollekciók gyűjtése. Tapasztalatom szerint, a leghatásosabb mechanizmusok gyakran láthatatlanok. De ez már szakma. A gamification az üzleti és oktatási folyamatok feltérképezését, azok rendszerbe szervezését, elemeinek tudatos, egy vagy több játékmechanizmussal való támogatását jelenti. Ez az oka, amiért egy üzleti vagy oktatási rendszer egy szakszerű gamificationnal lényegesen hatékonyabbá tud válni.

Az első gemifikációm abból az időből, amikor még a szó sem létezett.

Szabadszállási lányka révén a helytörténet megismerése kiemelten szerepelt az iskola életében. Ezzel nem is volt baj. Érdekes volt Petőfi és József Attila életét tágabban megismerni, mint amennyit a tananyag megkövetelt. Izgalmas volt, hogy a nagymamám Petrovics lány, és a Pőcze név is fent van a családfán. Viszont az évenkénti helytörténeti vetélkedők egyáltalán nem voltak izgalmasak, de sikerült meggyőznöm a szervező tanáraimat, hogy tegyük érdekesebbé, menjünk ki az iskola falai közül, járjuk végig azokat a helyeket, amelyek a kérdésekhez kapcsolódnak, beszéljünk azokkal az emberekkel, akik még ismerték  a költőinket, vagy a betyárvilágot, hogy  vigyünk virágot Prielle Kornélia sírjára, gyűjtsünk recepteket, tárgyakat. Meséltessük a nagyszüleinket, hogy első kézből szerezzük meg az ismereteinket.

Szóval ez a fotó abban az időben készült rólam, amikor még ösztönösen játékosítottam. Ma viszont már tanulom is, mert ez nem játék, hanem tudomány. Így még izgalmasabb!

Jó példák a gemifikációra

Fej vagy írás?

Fej vagy írás?

Fej vagy írás?   Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én akkor vagyok a legstresszesebb helyzetben, ha egyszerre túl sok döntést kell meghoznom. Képes vagyok annyira túlagyalni a problémát, hogy a végén nem hozom meg a döntéseket, azaz elodázom, vagy utólag...

Egy apróság, ami nagy eredményeket hozhat

Egy apróság, ami nagy eredményeket hozhat

Weöres Sándor írja: A nagy fordulat egy ember életében: "nekem mi jut?" helyett: "mi fakad belőlem?" S ez elég ahhoz, hogy a bentről-fakadó fényes legyen és folyton tisztuló. Azt hiszem ez a fajta mentalitás a vállalkozókon keresztül, a vállalkozásokra is jótékonyan...

A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni,
akarsz-e mindig, mindig játszani…

PROMÓCIÓS JÁTÉKOK

Ha csak néha, egy-egy játékra van igényed, vagy kipróbálnád milyen hatást vált ki a kommunikációdban, kérhetsz csak egy játékot.

Ebben az esetben is cégedre szabott megoldást kapsz, aminek hatását természetesen ugyan úgy kielemezzük a játék végén, mint amikor hosszabbtávú együttműködésünk van.

3500 Ft/játék

Rendszeresen szeretnéd az online kommunikációdat feldobni könnyed, szórakoztató játékokkal? Akkor fizess elő havi csomagunkra, és minden héten egy újabb játékkal örvendeztetjük meg ügyfeleidet.

A folyamatos analízis természetesen ebben az esetben is jár. Figyeljük és értékeljük, hogy az adott játék milyen hatással van a vállalkozásod online jelenlétére.

6500 Ft/hónap

Az igazi pénztárcakímélő csomag az éves előfizetés. Ha ezt választod, egészévre letudod a gondját heti egy posztodnak, mert 52 különféle játékot tervezünk céged számára.

A jó hírünk, hogy a rendszeres értékelés mellett a tervezett kampányaidhoz is tudunk igazodni, megtámogatva annak sikerét.

52 000 Ft/év

beszéljük meg

AZ ITT MEG ADOTT ADATOKAT NEM TÁROLJUK ADATBÁZISBAN, KIZÁRÓLAG A LEVELEZŐRENDSZERÜNK ŐRZI MEG!

Hiszünk abban, hogy kínlódás helyett örömmel, kudarc helyett sikeresen is végezheti mindenki a munkáját!

Ezért használjuk a folyamatok optimalizálására, a szereplők motiválására a gémifikációt, mint problémamegoldó eszközt.